مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-12بين الملل

بهانه جدید لیکود برای انحلال دولت ائتلافی اسراییل


حزب راستگرای لیکود تهدید کرده در صورتی که حزب آبی-سفید به پیش نویس قانون ممانعت از نخست وزیری نتانیاهو رای مثبت و یا حتی ممتنع دهد، نتانیاهو کابینه را منحل کرده و به برگزاری انتخابات زودهنگام روی خواهد آورد.

- حزب راستگرای لیکود تهدید کرده در صورتی که حزب آبی-سفید به پیش نویس قانون ممانعت از نخست وزیری نتانیاهو رای مثبت و یا حتی ممتنع دهد، نتانیاهو کابینه را منحل کرده و به برگزاری انتخابات زودهنگام روی خواهد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه روزنامه عبری زبان معاریو فاش کرد که نیسان هروویچ عضو پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) به زودی پیش نویس قانونی را به کنست ارائه خواهد داد که به موجب آن افراد متهم به پرونده های فساد حق تشکیل دولت و نخست وزیری را نخواهند داشت.

هروویچ اظهار داشت که اکثریت در کنست از این قانون حمایت خواهند کرد و بر اهمیت آن واقف هستند و با وجود تصویب چنین قانونی، می توان انتخابات چهارم را در عرض یک سال آینده برگزار کرد.

در همین راستا، رادیوی رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: چند تن از مسؤولان عالی رتبه لیکود، حزب حاکم در تل آویو با این بهانه جدید بر شدت تهدیدهای خود افزودند و اعلام کردند در صورتی که حزب آبی-سفید به این قانون رای مثبت دهد، بنیامین نتانیاهو نیز به برگزاری انتخابات زودهنگام روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جدید لیکود برای انحلال دولت ائتلافی اسراییل

بهانه جدید لیکود برای انحلال دولت ائتلافی اسراییل