مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-12سياسي

تداوم رزمایش ایران همدل در استان یزد با اجرای طرح اطعام حسینی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح «اطعام حسینی» با همراهی مردم عاشورایی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورایی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

محمد شجاعان با بیان اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورایی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

وی افزود: مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در قالب طرح های اطعام مهدوی درماه مبارک رمضان و اطعام علوی در روز عید غدیر خم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و در ادامه امیدواریم در طرح اطعام حسینی در ماه محرم و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم رزمایش ایران همدل در استان یزد با اجرای طرح اطعام حسینی

تداوم رزمایش ایران همدل در استان یزد با اجرای طرح اطعام حسینی