مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-12سياسي

برخی هزینه های عزاداری محرم صرف سلامت مردم شود


امام جمعه مهریز از هیئات مذهبی و عزاداران ماه محرم خواست تا بخشی از هزینه های برنامه های خود را در قالب نذر سلامت صرف سلامتی افراد نیازمند جامعه کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز از هیئات مذهبی و عزاداران ماه محرم خواست تا بخشی از هزینه های برنامه های خود را در قالب نذر سلامت صرف سلامتی افراد نیازمند جامعه کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز گذشته در جلسه قرارگاه مواسات و کمک مومنامه شهرستان، در این خصوص تصریح کرد: اجرای طرح نذر سلامت برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی به عنوان جایگزین اطعام و توزیع غذای نذری مرسوم در ماه محرم، کاری ارزشمند است.

وی در این باره ادامه داد: خیلی از خانواده ها حتی هزینه تهیه ماسک و برخی وسایل بهداشتی در شرایط کرونا را ندارند بنابراین انتظار می رود هیات های مذهبی امسال در این خصوص مشارکت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز تاکید کرد: باید هزینه های مختلف هیات های مذهبی در برگزاری برخی برنامه ها با فرهنگ سازی به سوی کمک به نیازمندان واقعی جامعه هدایت شود.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: مدیریت کمک های مردمی و جلوگیری از موازی کاری در کنار شناسایی نیازمندن واقعی جامعه و اقشار آسیب دیده از کرونا نیز باید مدنظر مردم و مسوولان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی هزینه های عزاداری محرم صرف سلامت مردم شود

برخی هزینه های عزاداری محرم صرف سلامت مردم شود