مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-12پزشكي

پلمب 895 اماکن عمومی شهرستان بابل از ابتدای اسفند تاکنون


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب 895 اماکن عمومی در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مبارزه با کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بابل خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب 895 اماکن عمومی در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مبارزه با کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بابل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مصطفی جوانیان با اشاره به اینکه در طرح سالم سازی محیط 1982 نفر در مبارزه با کرونا حضور فعال داشتند، گفت: حدود 1091 کیلومترمربع از شهرستان بابل شامل منازل واقع در مناطق قرمز، منازل موارد مبتلا به کرونا، منازل افراد فوت شده و غیره با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاران و شوراها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان، گروههای جهادی و گروههای مردمی گندزدایی شد.

وی افزود: زندان شهرستان، مجتمع تحت پوشش بهزیستی، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مراکز نگهداری سالمندان دولتی بیش از 5 بار گندزدایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه 100 درصد جانباختگان کرونا با پروتکل های بهداشتی دفن شده اند، بیان کرد: 24 هزار و 500 مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی، صنایع شهرستان صورت گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 895 اماکن عمومی شهرستان بابل از ابتدای اسفند تاکنون

پلمب 895 اماکن عمومی شهرستان بابل از ابتدای اسفند تاکنون