مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-12پزشكي

آمادگی داریم فضاهای پادگانی را برای کنکور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم


به وزیر بهداشت اعلام کردیم که آمادگی داریم برای تسهیل در برگزاری کنکور سراسری فضاهای پادگانی خود را در سراسر جغرافیای کشور را در اختیار وزارت علوم قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا در حاشیه آیین رونمایی از سامانه های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و سالن مدیریت بحران اداره بهداشت، امداد درمان و آموزش پزشکی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی آجا تأمین کننده کادر بهداشت و درمان ارتش در سراسر کشور است؛ لذا از اهمیت ویژه ای در حوزه سلامت کارکنان و نیروی انسانی که رکن اساسی هستند برخوردار است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آجا جایگاه بالایی در سامانه بهداشت و درمانی ارتش دارد و باید همه عزیزان که در این مجموعه کار می کنند از سطح بالای دانش برخوردار باشند، چراکه در بحران ها این افراد پاسخگو هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خدمات بخش بهداشت و درمان ارتش در دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس همین عزیزان در کناره مقدم چادر زدند و یا در زیر زمین بیمارستان صحرایی احداث کردند تا مجروحان را فوراً عمل کنند و خدمات ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی داریم فضاهای پادگانی را برای کنکور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم

آمادگی داریم فضاهای پادگانی را برای کنکور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم