مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-12بين الملل

انتقاد عفو بین الملل از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان در قبال معترضان


درپی درگیری های عصر سه شنبه میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی لبنان، عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان انتقاد کرد.

- درپی درگیری های عصر سه شنبه میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی لبنان، عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، عفو بین الملل در بیانیه ای که سه شنبه شب صادر شد، اعلام کرد: به نظر می رسد دولت لبنان به جای عمل به مسؤولیت های اصلی خود در قبال هزاران نفری که در اثر انفجار بی خانمان شده و آسیب دیده اند، حمله ای را علیه مردم خود آغاز کرده است.

در ادامه این بیانیه ضمن اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در تظاهرات اخیر به سمت معترضان تیراندازی کردند، آمده است: مسؤولان لبنانی قصد دارند معترضان را مجازات کرده و دیگر لبنانی ها را هم از اعتراض منصرف کنند.

عفو بین الملل مدعی شد: بر اساس تحقیقی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که ارتش لبنان و نیروهای امنیتی در جریان اعتراضات بیروت به سمت جمعیت غیر مسلح تیراندازی کردند که موجب زخمی شدن شدید تعدادی از معترضان شد.

این سازمان در ادامه تاکید کرد: باید تحقیقی جامع از تمامی مسؤولان درباره این رفتار ترسناک به عمل آمده و آنها بابت رفتارهایشان محاکمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عفو بین الملل از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان در قبال معترضان

انتقاد عفو بین الملل از عملکرد نیروهای امنیتی لبنان در قبال معترضان