مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-12ورزشي

دریافت هرگونه وجهی از والدین در مدارس ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو با موضوع تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره اخد پول از والدین در مدارس دولتی با دکتر علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات .

- فیروزجایی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس باید بدانند که دریافت هرگونه وجهی ممنوع است، گفت: اگر مدیری تخلف کند، پرونده اش به مراجع قانون ارجاع داده می شود و در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو با موضوع تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره اخد پول از والدین در مدارس دولتی با دکتر علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به آموزش عمومی رایگان بر طبق قانونی اساسی گفت: وزارت آموزش و پرورش بر اساس قانون اجازه دریافت هرگونه وجهی را ندارد.

وی در خصوص دریافت وجه از والدین دانش آموزان در مدارس دولتی اظهار کرد: بخشی از این موضوع برمی گردد به ساختار معیوب بودجه بندی که در آموزش و پرورش وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت هرگونه وجهی از والدین در مدارس ممنوع است

دریافت هرگونه وجهی از والدین در مدارس ممنوع است