مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-12فناوري

گوگل گوشی های اندرویدی را به زلزله سنج تبدیل می کند


شرکت گوگل قصد دارد امروز ویژگی جدیدی را عرضه کند که در آن، گوشی های دارای سیستم عامل اندروید علاوه بر هشدار زودهنگام وقوع زلزله به عضوی از یک شبکه لرزه نگار تبدیل شوند.

- گوگل گوشی های اندرویدی را به "زلزله سنج" تبدیل می کند شرکت گوگل قصد دارد امروز ویژگی جدیدی را عرضه کند که در آن، گوشی های دارای سیستم عامل اندروید علاوه بر هشدار زودهنگام وقوع زلزله به عضوی از یک شبکه لرزه نگار تبدیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، در یک فاجعه طبیعی مانند زلزله، حتی چند ثانیه زودتر خبردار شدن می تواند جان انسان های زیادی را نجات دهد، چرا که می توان از آن زمان استفاده کرد تا خود و عزیزان خود را در جایی ایمن مستقر و از تلفات و صدمات جلوگیری کرد.

شرکت گوگل امروز یک ویژگی جدید را در دسترس کاربران قرار می دهد که نه تنها هشدار اولیه وقوع زمین لرزه های احتمالی را به کاربران می دهد، بلکه گوشی آنها را به یک لرزه نگار کوچک تبدیل می کند و آن را جزیی از شبکه دستگاه های اندرویدی شناسایی موج شوک می کند.

مارک استوگیتیس مهندس اندروید در گوگل گفت: زیرساخت های عمومی برای شناسایی و هشدار به همه در مورد زمین لرزه بسیار هزینه دارد.

برای مثال همه افراد برای دریافت هشدارهای متنی ثبت نام نکرده اند، بنابراین اگر سیستم هشدار فوری در سیستم عامل تعبیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل گوشی های اندرویدی را به زلزله سنج تبدیل می کند

گوگل گوشی های اندرویدی را به زلزله سنج تبدیل می کند