مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-12سياسي

اجرای پویش مومنانه پلیس را وظیفه خود در سازمانی انقلابی می دانیم


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه رزمایش مومنانه پلیس استان گفت: اجرای پویش همدلانه توسط پلیس را وظیفه خود به عنوان سازمانی انقلابی و متدین می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد طاهری صبح امروز در حاشیه رزمایش همدلانه و مومنانه پلیس استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متأسفانه شرایط بیماری منحوس کرونا، شرایط اقتصادی مردم را دچار مشکل کرده و در این دوران برخی اقشار مختلف جامعه دچار مشکلات معیشتی شدند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به همه آحاد جامعه خصوصاً سازمان ها و تلاش برای برطرف نمودن مشکلات معیشتی مردم، افزود: نیروی انتظامی هم به تبعیت از فرمایشات فرماندهی معظم و معزز کل قوا، همسو با دیگر سازمان ها، طرح های مختلفی را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه خصوصاً کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند، اجرا و در دستور کار قرار داده است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا فرماندهی انتظامی استان با همکاری مشترک سازمان عقیدتی سیاسی پلیس استان، همچنین مجموعه فرماندهان، معاونین و کارکنان انتظامی استان بسته های کمک معیشتی را تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع نمایند.

وی تاکید کرد: در این طرح خداپسندانه که بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده، در مرحله اول 1300 بسته و در مرحله دوم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مومنانه پلیس را وظیفه خود در سازمانی انقلابی می دانیم

اجرای پویش مومنانه پلیس را وظیفه خود در سازمانی انقلابی می دانیم