مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-12پزشكي

اولویت تزریق واکسن آنفلو آنزا با کدام گروه ها است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری برنامه تهران کلینیک رادیو تهران از امکان افزایش مبتلایان به کرونا در دوهفته آینده خبر داد و گفت: - رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: امسال با توجه به تمایل شدید مردم به تزریق واکسن آنفلو آنزا، اولویت با افرادی است که ریسک بالای ابتلا به این بیماری در آن ها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری برنامه تهران کلینیک رادیو تهران از امکان افزایش مبتلایان به کرونا در دوهفته آینده خبر داد و گفت: معمولا بسیاری از مسافرت ها در شهریور ماه صورت می گیرند و با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم، مراسم عروسی و ازدواج ها هم تا قبل از شروع این ماه بطور فشرده برگزار می شود.

برگزاری کنکور سراسری را هم پیش رو داریم اگرچه خبر ها حاکی از تعویق یکماهه این آزمون است، اما کنترل تمامی این عوامل با در نظر گرفتن شرایط فعلی بسیار سخت است.

طبرسی علاوه بر تایید اظهارات دکتر زالی مبنی بر ثابت بودن وضع بیماران کرونایی کشور، اظهارداشت: متاسفانه در تعطیلی های چند روز گذشته، تعداد زیادی از مردم به مسافرت رفتند و تا دو هفته آینده شاهد نتیجه و آثار آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تزریق واکسن آنفلو آنزا با کدام گروه ها است؟

اولویت تزریق واکسن آنفلو آنزا با کدام گروه ها است؟