مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-12اقتصادي

کاهش 19 درصدی پرونده های ورودی به دادگستری اشکذر


پرونده های ورودی به دادگستری شهرستان اشکذر در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمتر شده و کاهش 19 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی اشکذر در دیدار با کادر قضایی این دادگستری اظهار داشت: بدون تردید رویکرد و اقدامات پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته، استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و ترویج فرهنگ صلح و سازش در شهرستان، در به دست آمدن این میزان کاهش ورودی اثر داشته است.

وی بیان کرد: میزان کاهش ورودی پرونده های ورودی در دادگستری شهرستان اشکذر حدود هفت درصد از میانگین استان بالاتر است که این تلاش ستودنی و قابل تقدیر است.

رییس کل دادگستری استان یزد با بررسی تعدادی از پرونده های شعب دادسرا و دادگاه در اشکذر، بر ساماندهی، متوسط وقت های رسیدگی تأکید و تصریح کرد: میانگین وقت های رسیدگی در شهرستان بالاست و باید با نظارت بیشتر قضات و مدیران دفاتر این وقت ها تنظیم و میانگین روزهای رسیدگی کاهش یابد.

دهشیری، دوران تحول دستگاه قضایی را مستلزم وقت گذاری بیشتر، حتی خارج از ساعت اداری ذکر و عنوان کرد: تعیین روزهایی برای انجام امور کاری در عصرها، فرصت بی بدیلی را برای جمع کردن پرونده های مسن و ساماندهی به کارهای عقب مانده در شعبه رسیدگی فراهم می کند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی پرونده های ورودی به دادگستری اشکذر

کاهش 19 درصدی پرونده های ورودی به دادگستری اشکذر