مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-12فرهنگي

فایده سند ملی تجسمی چیست؟ 


«فرآیند و مرجع تدوین سند ملی هنرهای تجسمی» چندی پیش تصویب شد و تدوین آن در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی قرار گرفت؛ اما نه تنها هنوز مفاد این سند مشخص نیست، - فرآیند و مرجع تدوین سند ملی هنرهای تجسمی چندی پیش تصویب شد و تدوین آن در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی قرار گرفت؛ اما نه تنها هنوز مفاد این سند مشخص نیست، بلکه برنامه ها و اینکه قرار است مشخصا چه کمکی به هنرهای تجسمی کشور و هنرمندان آن کند نیز مشخصا اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این ماده واحده، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است سند ملی هنرهای تجسمی را با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین کند.

در متن آن هم آمده است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است در راستای اجرای اقدام ملی 14 ذیل راهبرد کلان 9 نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند 2 شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه 748 مورخ 1393/03/27) سند ملی هنرهای تجسمی را با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین کند.

در همین راستا هادی مظفری ـ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی ـ درباره سند ملی هنرهای تجسمی و اینکه اصلا قرار است چه کمکی به این حوزه و فعالانش کند، به ایسنا توضیح داد: در برنامه هایی که برای افق 20 ساله کشور ترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایده سند ملی تجسمی چیست؟ 

فایده سند ملی تجسمی چیست؟