مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-12پزشكي

دردسر جدید کرونا برای فوتبال ایران


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از اعلام نگرانی و هشدار وزارت بهداشت نسبت به عدم رعایت پروتکل های سلامت لیگ های فوتبال خبر داد و اعلام کرد: به زودی جلسه ای با سرپرست فدراسیون فوتبال در این رابطه برگزار می شود.

- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از اعلام نگرانی و هشدار وزارت بهداشت نسبت به عدم رعایت پروتکل های سلامت لیگ های فوتبال خبر داد و اعلام کرد: به زودی جلسه ای با سرپرست فدراسیون فوتبال در این رابطه برگزار می شود.

محمد اسدی مسجدی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده در پروتکل سلامت لیگ های فوتبال، ابراز نگرانی خود را در ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش مطرح کرد، گفت: قرار بر این شد که فدراسیون پزشکی ورزشی در این رابطه نشستی با فدراسیون فوتبال برگزار کند تا رفع نگرانی های ایجاد شده در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همین رابطه به زودی جلسه ای در سطح سرپرستان دو فدراسیون برگزار خواهد شد و مسائلی که موجب شده است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم رعایت کامل پروتکل سلامت لیگ های فوتبال احساس نگرانی کند، مدنظر قرار می گیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد این فدراسیون به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر جدید کرونا برای فوتبال ایران

دردسر جدید کرونا برای فوتبال ایران