مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12حوادث

انهدام 68 باند سرقت و کشف 1191 میلیارد اموال مسروقه در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان، از انهدام 68 باند سازمان یافته جرم سرقت و کشف یک هزار و 191 میلیارد اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی طی مدت 4 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری مبارزه با سرقت را یکی از اولویت های اصلی و مهم فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: ما خود را حافظ جان، مال و ناموس مردم می دانیم و هرگز اجازه نخواهیم داد عده ای قانون شکن  به اموال و حقوق مردم تعرض کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به اقدامات موفقیت آمیز پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص مبارزه با جرم سرقت طی مدت مدت 4 ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت 68 باند سازمان یافته جرم سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان متلاشی شدند.

وی تصریح کرد: 11 مورد از این باندها مربوط به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، 5 باند مربوط به سرقت به عُنف، 29 باند مربوط به سرقت منزل، مغازه و اماکن، 3 باند مربوط به سرقت خودرو و موتورسیکلت، 5 باند مربوط به سرقت احشام، 6 باند مربوط به سرقت های خُرد و 9 باند نیز مربوط به سرقت سیم برق بودند.

میرحیدری از افزایش 15.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 68 باند سرقت و کشف 1191 میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

انهدام 68 باند سرقت و کشف 1191 میلیارد اموال مسروقه در اصفهان