مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-12سياسي

کارگروه استانی عزاداری محرم و صفر در قم تشکیل شد


کارگروه استانی مراسم عزاداری محرم و صفر با هدف ساماندهی مجالس و محافل عزاداری با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نخستین جلسه این کارگروه، با حضور معاونان استاندار قم و جمعی از مدیران استان و متولیان برگزاری مجالس عزاداری در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این جلسه اظهار کرد: در سال های گذشته قبل از محرم، همه جمع می شدیم که شعله و چراغ فروزان دستگاه امام حسین علیه السلام را برافروخته تر و روشن تر کنیم.

امسال علیرغم میل باطنی صحبت از یک سری محدودیت ها و نگرانی ها می کنیم و با هم همفکری و تبادل نظر می کنم که هم دل های شکسته بتوانند در این ماه حزن انگیز حاجت بگیرند و هم به سلامت عزاداران توجه داشته باشیم.

بیژن سلیمان پور گفت: شرایط شیوع کرونا نگران کننده است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر غافل شویم ممکن است فاجعه بزرگی رخ دهد.

بنابراین هیچ کسی مانع برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین علیه السلام نمی شود اما شرط عقل و حکم دین این است که مسائل بهداشتی را در حین عزاداری رعایت کنیم.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم نیز در این جلسه بر لزوم بومی سازی دستورالعمل های بهداشتی عزاداری در ماه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه استانی عزاداری محرم و صفر در قم تشکیل شد

کارگروه استانی عزاداری محرم و صفر در قم تشکیل شد