مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-12پزشكي

ماسک ها را نشورید/افراد بیمار به هیچ عنوان ماسک فیلتردار نزنند


پزشک مرکز کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه شستن ماسک ها را اساسا توصیه نمی کنیم اظهار کرد: شستن ماسک ها سبب می شود بافت ماسک بهم ریخته و منافذ آن دچار تغییر شده و همین امر باعث می شود فاصله های منافذ ماسک بهم ریخته و احتمال انتقال ویروس افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کرمان پزشک مرکز کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه شستن ماسک ها را اساسا توصیه نمی کنیم اظهار کرد: شستن ماسک ها سبب می شود بافت ماسک بهم ریخته و منافذ آن دچار تغییر شده و همین امر باعث می شود فاصله های منافذ ماسک بهم ریخته و احتمال انتقال ویروس افزایش پیدا کند.

دکتر افشین اسدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه کرونا یک بلای اجتماعی است که همه تقریبا با آن اشنایی دارند افزود: سطح دانش مردم نسبت به ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است و خوشبختانه تا حدودی همه با روش های جلوگیری از سرایت این بیماری آشنایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک ، شستن دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدامات بسیار مهمی در پیشگیری از ابتلا به این بیماری است افزود: در حال حاضر این سه اصل نسبت به سایر اقدامات در راستای مبارزه با ویروس کرونا از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و تنها راه شکست ویروس کرونا نیز رعایت این سه اصل ساده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک ها را نشورید/افراد بیمار به هیچ عنوان ماسک فیلتردار نزنند

ماسک ها را نشورید/افراد بیمار به هیچ عنوان ماسک فیلتردار نزنند