مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-12سياسي

در زیرپا گذاشتن قانون جسور نیستم/ ورود موتور و اتوبوس برقی به تهران


شهردار تهران از کلنگ زنی خط 10 مترو و همچینن اتصال شهرری به سولقان با مترو در آینده ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد: امسال تلاش کردیم اتوبوس برقی و موتور برقی وارد ناوگان کنیم.

- شهردار تهران از کلنگ زنی خط 10 مترو و همچینن اتصال شهرری به سولقان با مترو در آینده ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد: امسال تلاش کردیم اتوبوس برقی و موتور برقی وارد ناوگان کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حناچی با بیان این که ارتباط نزدیک شهرداری و دولت به نفع مردم است، گفت: در شرایط سختی شهر را اداره می کنیم و باید بگویم که کرونا و تحریم ها روی شهرداری تهران نیز اثر گذاشته است.

هرچند که سعی کردیم همه پروژه های عمرانی که در دوره های قبل شروع شده بود را با وجود همه مشکلات به پایان برسانیم.

کلنگ خط 10 مترو به زودی زده می شود شهردار تهران در خصوص عدم حضورش در جلسه هیات دولت با تاکید بر این که به جلسات هیات دولت دعوت نمی شوم و اصلا دعوتنامه ای ارسال نمی شود، ادامه داد: البته نباید به مشکلات شهر تهران دامن زد و سعی می کنیم با اولویت طرح های مختلف را پیش ببریم و معتقد هستیم توسعه حمل و نقل عمومی بزرگترین کاری است که در این دوره انجام دادیم چرا که خط 6 و 7 در این دوره تکمیل خواهد شد و کلنگ خط 10 مترو نیز به زودی بر زمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زیرپا گذاشتن قانون جسور نیستم/ ورود موتور و اتوبوس برقی به تهران

در زیرپا گذاشتن قانون جسور نیستم/ ورود موتور و اتوبوس برقی به تهران