مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-12حوادث

کوچ جرائم زیست محیطی به فضای مجازی


مدیر کل حفاظت محبط زیست استان بوشهر گفت: بخش عمده ای از جرائم زیست محیطی نیز همچنین سایر جرائم به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز همزمان با جلسه ویدئو کنفرانس که در سراسر کشور با حضور رؤسای پلیس های تخصصی و فرماندهان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، تفاهم نامه ای فی مابین پلیس فتا استان بوشهر و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان منعقد شد.

فرهاد قلی نژاد ضمن تشکر از همکاری و تعامل مستمر و مؤثر پلیس فتا با یگان حفاظت محیط زیست استان در شناسایی مجرمین زیست محیطی استان و رصد به هنگام تخلفات و جرائم این حوزه در فضای مجازی، اظهار داشت: بخش عمده ای از جرائم زیست محیطی نیز همچنین سایر جرائم به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

مدیر کل حفاظت محبط زیست استان بوشهر افزود: امروز شاهد هستیم که مجرمین با استفاده از ویژگی های خاص شبکه های اجتماعی و اینترنت، تلاش می نمایند با پنهان نمودن هویت خود به ارتکاب جرائم زیست محیطی پرداخته و به اهداف مجرمانه خود دست یابند که خوشبختانه با اقدام مشترک و به موقع سازمان حفاظت محیط زیست و پلیس فتا کشور مرکز فوریت های سایبری در یگان حفاظت سازمان تشکیل و در این راستا از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان پلیس فتا نیز استفاده شده و در همین زمان کوتاه از تشکیل این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ جرائم زیست محیطی به فضای مجازی

کوچ جرائم زیست محیطی به فضای مجازی