مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-11سياسي

توزیع 2500 بسته معیشتی توسط سپاه شهرری در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: بیش از 2500 بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه ری، اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان ری در مرحله چهارم رزمایش کمک های مؤمنانه میان آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در رزمایش کمک مؤمنانه شهرری که روز گذشته با حضور مسؤولان شهرستان در مجتمع فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم از فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه شهرری با توزیع 2500 بسته کمک معیشتی برای نیازمندانی که کسب و کارشان از شیوع فعالیت های جهادی در حوزه تهیه و توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی را آغاز کرده و تاکنون 4 مرحله از این اقدامات اجرایی شده و بخش های بعدی در دهه نخست محرم و دهه پایانی ماه صفر اجرایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه گفت: همچنین در دهه ولایت 15جهیزیه در محدوده سرزمینی این ناحیه در میان نیازمندان واقعی توزیع شد.

قنبری تصریح کرد: ارزش ریالی بسته های معیشتی در حدود 250 هزار تومان و شامل روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، تن ماهی و سایر مواد غذایی است که توسط پایگاه های بسیج محلات به نیازمندان واقعی اهداء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2500 بسته معیشتی توسط سپاه شهرری در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه

توزیع 2500 بسته معیشتی توسط سپاه شهرری در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه