مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-11پزشكي

پلمب 53 تالار عروسی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 53 تالار عروسی و پذیرایی در مشهد و دیگر شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باباخانی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 53 تالار عروسی و پذیرایی در مشهد و دیگر شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب شده است.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: 31 تالار از این تعداد در مشهد، 15 تالار در شهرستان طرقبه و شاندیز و بقیه در سایر شهرستان های زبر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت داشتند.

وی افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 138 اخطار برای تالارهای عروسی و پذیرایی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر شده است که 95 اخطار از این تعداد مربوط به تالارهای مستقر در مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز بوده است.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن هشدار به تالارهای عروسی که به صورت غیرمجاز و در شرایط کرونایی مراسم برپا می کنند گفت: به محض مشاهده این موارد هم تالار پلمپ می شود و هم مالک آن به خاطر تهدید سلامت عمومی به دادگاه معرفی خواهد شد.

وی افزود: با رستوران هایی که مبادرت به پذیرش میهمان در قالب مراسم عروسی و سایر تجمعات می کنند، برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 53 تالار عروسی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پلمب 53 تالار عروسی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد