مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 19:452020-08-11بين الملل

اتهام زنی نتانیاهو علیه حزب الله در گفت وگو با ماکرون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز سه شنبه از تماس تلفنی خود با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خبر داد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با رییس جمهور فرانسه به اتهام زنی علیه حزب الله پرداخت و مدعی وجود تسلیحات حزب الله در مناطق مسکونی لبنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز سه شنبه از تماس تلفنی خود با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خبر داد.

نتانیاهو در پیامی در توییتر نوشت: تلفنی با امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه گفت وگو کردم و به وی درباره نقش رهبری این کشور در عرصه لبنان تبریک گفته و آمادگی اسراییل برای ارائه کمک های انسانی به لبنان را اعلام کرده و تاکید کردم که این کمک ها باید به صورت مستقیم به شهروندان لبنانی ارسال شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این پیام توییتری مدعی شد: با هدف جلوگیری از مصیبت مشابه انفجار بندر بیروت باید تمامی مواد منفجره و موشک هایی که حزب الله اقدام به ذخیره آنها در تمامی مناطق مسکونی لبنان کرده، دور شود.

نتانیاهو در ادامه ادعای خود در این تماس تلفنی گفت: برای ماکرون توضیح دادم در صورتی که حزب الله فکر کند می تواند بحران لبنان را از طریق ایجاد بحرانی با اسراییل ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی نتانیاهو علیه حزب الله در گفت وگو با ماکرون

اتهام زنی نتانیاهو علیه حزب الله در گفت وگو با ماکرون