مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-11سياسي

دستگاه قضایی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانجات واگذار شده است


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون اصل 90 با رییس قوه قضاییه گفت که دستگاه قضایی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانجات واگذار شده است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون اصل 90 با رییس قوه قضاییه گفت که دستگاه قضایی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانجات واگذار شده است.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: عصر امروز جلسه اعضای کمیسیون اصل 90 با رییس قوه قضاییه آیت الله رییسی در محل دفتر ایشان در قوه قضاییه پیرامون مسائل، همکاری و هماهنگی هایی که باید بین مجموعه کمیسیون اصل 90 با توجه به کار ویژه رسیدگی به طرز کار و شکایات موجود در این موضوع و ارجاع پرونده ها به دستگاه قضایی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه دغدغه های کمیسیون از جمله وظیفه فرا قوه ای کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به شکایات پیرامون طرز کار قوا، تکالیف جدید که در سال 1359 در ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی بر عهده کمیسیون اصل 90 قرار گرفت و ملزوماتی که لازم است تا دستگاه قضا باید در زمینه طرز کار خود در اختیار کمیسیون قرار دهد، مطرح شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: همچنین مطرح شد تا خط ارتباطی مستمر میان کمیسیون اصل 90 و رییس دستگاه قضا و قوه قضاییه ایجاد شود، به پاسخگویی به مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانجات واگذار شده است

دستگاه قضایی پیگیر حل مشکلات کارگران کارخانجات واگذار شده است