مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-11اقتصادي

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود


تفاهم نامه ساخت هزار مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش بلدی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و تصمیم گیری ساخت یک هزار واحد مسکونی در بخش های استان، ساکن بودن در روستاها و بخش ها، مستأجر بودن و یا نداشتن منزل مناسب و همچنین معرفی از سوی بخشداری ها را از شروط دریافت این واحدهای مسکونی عنوان کرد و گفت: برای کمک به این خانواده ها، مبلغ 50 ملیون تومان وام با بازپرداخت 13 ساله با دو سال تنفس و همچنین 30 میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم افزود: تفاهم نامه ساخت هزار مسکن برای مردم در شهرهای کوچک و روستاهای استان قم اوایل تیر ماه به امضای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم رسید.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت هزار واحد مسکونی 700 میلیارد ریال است گفت: 300 میلیارد ریال آن به صورت کمک بلاعوض از سوی سازمان برنامه و بودجه و 400 میلیارد ریال نیز توسط بنیاد مسکن در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت پنج درصدی تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود

هزار واحد مسکونی در بخش ها و روستاهای قم ساخته می شود