مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-11اقتصادي

تعداد افراد بیکارشده در انگلیس به بالاترین میزان در 11 سال گذشته رسید


تعداد افرادی که در انگلیس به خاطر بحران پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند، به بالاترین میزان از سال 2009 تاکنون رسیده است و پیش بینی می شود که این کشور شرایط بدتری را پیش رو داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تعداد افرادی که به خاطر شیوع ویروس افراد بیشتری را در این کشور بیکار خواهد کرد.

آمارهای رسمی که امروز منتشر شد نشان می دهد بخش قابل توجهی از افرادی که بیکار شده اند آنهایی بوده اند که خود اشتغال بوده و شاهد بیکاری 220 هزار نفر از آنها در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن هستیم.

  اطلاعات مربوط به اظهارنامه های مالیاتی مربوط به ماه جولای هم نشان می دهد که نسبت به ماه مارس تعداد افراد شاغل در شرکت ها 730 هزار نفر کاهش یافته و این مسئله زنگ هشداری است نسبت به بالا رفتن احتمالی نرخ بیکاری در این کشور.

  برنامه های دولت انگلیس برای حمایت از کارمندان و کارگران در پایان ماه اکتبر به اتمام خواهد رسید و با توجه به اینکه این برنامه ها یک سوم از نیروی اشتغال بخش خصوصی در انگلیس را زیر پوشش داشتند، انتظار می رود پس از انقضای این طرح های حمایتی شاهد گسترش بیکاری کارگران به خصوص در بخش خصوصی این کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد افراد بیکارشده در انگلیس به بالاترین میزان در 11 سال گذشته رسید

تعداد افراد بیکارشده در انگلیس به بالاترین میزان در 11 سال گذشته رسید