مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-11اجتماعي

عدالت آموزشی و تربیتی در بستر فضای مجازی بیشترشده است


قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور گفت : امسال به نوعی عدالت آموزشی و تربیتی در بستر فضای مجازی بیشترشده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اسماعیل بحری زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور در حاشیه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان از موارد بسیار مهم و تأثیرگذاری است که در دوران پس از تأسیس امور تربیتی در آموزش و پرورش تداوم پیدا کرده و سال به سال بر دامنه تأثیرات آن افزوده شده است.

وی افزود: از مهم ترین کارکردهای مسابقات، شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان است تا زمینه را برای رشد و شکوفایی بُعد فرهنگی و هنری دانش آموزان فراهم کند به همین منظور فضاهای مختلف پرورشی اعم از اردوگاهی، کارگاهی، فرهنگی، تربیتی، دارالقرآن ها و سایر فضاها ایجاد شده اند تا دانش آموزان که استعدادهایی دارند در مسابقات شناسایی شوند و از ظرفیت های پرورشی و اساتید گرانقدری که در این فضاهای آماده خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان هستند برای بالندگی و شکوفا کردن استعدادهای آن ها استفاده کنند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا شرایط جشنواره شکل دیگری به خود گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی و تربیتی در بستر فضای مجازی بیشترشده است

عدالت آموزشی و تربیتی در بستر فضای مجازی بیشترشده است