مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-11پزشكي

برپایی جشن تولد برای پیرمرد 66 ساله مبتلا به کرونا


مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمان کوثر سمنان از برپایی جشن تولد برای پیرمرد 66 ساله مبتلا به کرونا توسط پرستاران این بیمارستان خبر داد.

- مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمان کوثر سمنان از برپایی جشن تولد برای زن 66 ساله بستری در بخش ICU بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر محمد معماریان با تمجید از روحیه بالای پرستاران و پزشکان این بیمارستان اظهار کرد: پرستاران فداکار و با نشاط بخش ICU کرونای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمان کوثر سمنان، برای این بیمار 66 ساله جشن تولد گرفتند.

مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمان کوثر سمنان با اشاره به سرزندگی و نشاط موجود در بین کادر درمان خاطرنشان کرد: علی رغم خستگی روحی و جسمی کادر درمان و با وجود این که ماه هاست کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان درگیر درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس هستند اما این فرشتگان زمینی همچنان نبض امید را در این بخش پر از استرس و پرمشغله زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه این بیمار 66 ساله به دلیل ابتلا به کروناویروس در بیمارسنتان کوثر بستری است افزود: این مبتلای قطعی به دلیل بدحال بودن در روزهای قبل در بخش ICU بیمارستان کوثر بستری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن تولد برای پیرمرد 66 ساله مبتلا به کرونا

برپایی جشن تولد برای پیرمرد 66 ساله مبتلا به کرونا