مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-11اجتماعي

عضویت 100 درصدی دانش آموزان صومعه سرایی در شبکه شاد


رییس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به عضویت 100 درصدی دانش آموزان در شبکه شاد، گفت: با توجه به شرایط موجود در سال تحصیلی جدید نیز شبکه شاد در کنار دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بالو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه چشم گویای جامعه هستند، اظهار کرد: نقد منصفانه و سازنده سبب توسعه و پیشرفت شهرستان می شود.

رییس آموزش و پرورش صومعه سرا افزود: رسانه ها با بیان ضعف ها و انتقادات فرصت خدمت رسانی بیشتر مسئولان به مردم را فراهم می کنند.

وی به در پیش بودن سال تحصیلی جدید اشاره و با بیان اینکه هیچ مرکز آموزشی حق گرفتن هزینه از والدین دانش آموزان را ندارد، گفت: با مدیران و مدارس متخلف در این زمینه در صورت دریافت گزارش برخورد خواهد شد.

بالو ادامه داد: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به جهت حساسیت دروس به صورت حضوری از 22 مرداد ماه بر اساس دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در سایه رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری امتحانات برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری آزمون کنکور سراسری دانش آموزان اشاره و تاکید کرد: شهرستان صومعه سرا با داشتن 19 حوزه امتحانی آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری با حضور هزار و 600 دانش آموز را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 100 درصدی دانش آموزان صومعه سرایی در شبکه شاد

عضویت 100 درصدی دانش آموزان صومعه سرایی در شبکه شاد