مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-11سياسي

کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری 200 هزار اشتغال ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدمرتضی بختیاری در همایش آنلاین خدمت کریمانه که با همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز مشاور برنامه های کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد در 14 اسفند سال 57 به خاطر دغدغه امام راحل (ره) در خصوص رسیدگی به حال محرومان و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب محرومان و مستضعفان بود، تاسیس شد.

وی بیان کرد: این کمیته بیش از 40 سال خدمات ارزشمندی را در راستای رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان ارائه داده است و تاکنون سه اساس نامه کمیته امداد داشته و آخرین اساس نامه که ملاک عمل برای کمیته امداد است در تاریخ  15 فروردین ماه94 تصویب شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: هدف از تشکیل کمیته امداد توانمندسازی، شکوفایی استعداد ها، تقویت و رشد اعتقادی نیازمندان و محرومان با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی و معیشتی است.

بختیاری بیان کرد: وظایف عمده کمیته امداد بیش از 13 بند است و مهم ترین وظایف عبارت است از بررسی و شناخت انواع محرومیت های مادی نیازمندان کشور است و پیشنهاد سیاست های اجرایی موثر جهت رفع محرومیت ها در ابعاد مختلف به مراجع ذیربط با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اقدامات کمیته امداد در طول 40 سال گذشته توضیح داد: کمیته امداد وظیفه حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری 200 هزار اشتغال ایجاد می کند

کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری 200 هزار اشتغال ایجاد می کند