مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-11سياسي

دو مرکز جدید تحقیقاتی در دانشگاه آزاد کردستان تاسیس می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از تاسیس و راه اندازی دو مرکز جدید تحقیقاتی در حوزه خانواده و مسائل مرتبط با بخش کشاورزی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانشیر امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان، بیان کرد: عمل به رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان، یکی از اولویت های اصلی است و در همین راستا سعی می شود که نسبت به کمک در مسیر توسعه استان گام های اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: تلاش در راستای بهره برداری از ظرفیت های در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان برای کمک به رفع مسائل و مشکلات این استان در اولویت قرار گرفته و سعی می شود که از این امکان به خوبی بهره برداری شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: قبل از این مرکز تحقیقات کردستان شناسی دانشگاه آزاد واحد سنندج تاسیس شده بود که به دلیل عدم توجه به آن در یک سال اخیر تعطیل شده بود که خوشبختانه هم اکنون فعالیت این مرکز دوباره آغاز شده است و به صورت ویژه از آن حمایت می شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی دو مرکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، عنوان کرد: در جلسه اخیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان مجوز تاسیس دو مرکز جدید تحقیقاتی در سنندج راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز جدید تحقیقاتی در دانشگاه آزاد کردستان تاسیس می شود

دو مرکز جدید تحقیقاتی در دانشگاه آزاد کردستان تاسیس می شود