مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-11پزشكي

ترویج فرهنگ نیکوکاری نیازمند تعامل با رسانه هاست


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ نیکوکاری و نهادینه کردن کارهای خیرخواهانه نیازمند همکاری و مشارکت رسانه های گروهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین از نقش خبرنگاران در تقویت فرهنگ نیکوکاری تشکر و قدردانی کرد.

اشدری اظهار داشت: رسانه های متعهد باید مطالبه گر باشند و مدیران جرأت نکنند با شعار و حرف های تکراری مردم را فریب دهند و برای تحقق این مهم نیازمند خبرنگارانی مطلع و باسواد هستیم تا به سادگی قانع نشوند.

وی بیان کرد: باید خودمان به فریاد خودمان برسیم و با شناسایی مشکلات و بیان آنها مدیران را پاسخگو کنید و از رسانه های فعال و پویا انتظار داریم در بیان دغدغه های عمومی حساسیت بیشتری داشته باشند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین گفت: رسانه ها در ایام کرونا بخوبی عمل کردند و در انعکاس خدمات مدافعان سلامت، پزشکان، خادمان بهداشت و جهادگرانی که در عرصه سلامت مردم ایثارگرانه زحمت کشیدند به رسالت حرفه ای خود عمل کردند که جای تقدیر دارد.

رسانه ها به شفاف سازی و ترویج فرهنگ راست گویی در جامعه کمک کنند اشدری گفت: صداقت و راست گویی از تأکیدات دین اسلام است و رسانه ها باید کمک کنند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا مدیری آمار غیر مستند و غیر واقعی ارائه نکند و با کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ نیکوکاری نیازمند تعامل با رسانه هاست

ترویج فرهنگ نیکوکاری نیازمند تعامل با رسانه هاست