مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-11سياسي

کلاهبرداری جدید با ترفند فروش ماسک


پلیس در اعلام مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته از شیوه جدید کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک لینک جعلی پرداخت وجه برای دریافت ماسک در برخی سامانه های الکترونیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک یه نقل از ایرنا، سرهنگ دوم مهدی قاسمی رییس پلیس فتا بوشهر در تشریح این خبر گفت: یکی از اقلام و کالاهای بهداشتی که در این ایام خاص و به جهت پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا ویروس، مورد نیاز ضروری مردم است ماسک‌های استاندارد، با کیفیت و با قیمت مناسب است.

وی اضافه کرد: اخیراً از طریق سامانه مؤسسه دانش‌بنیان، برکت از زیر مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در آدرس اینترنتی hastinja.

com ، ماسک‌های سه لایه با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: خریداران با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و وارد کردن اطلاعاتی نظیر نام استان، شهر محل سکونت و کدملی و شماره همراه خود می‌توانند نزدیکترین محل توزیع به محل زندگی خود که در سامانه تعریف شده به‌همراه زمان توزیع را انتخاب و در ادامه به درگاه اینترنتی هدایت که با پرداخت وجه مورد نظر، سفارش آنها ثبت و در تاریخ و محل یاد شده نیز بصورت حضوری مراجعه و ماسک‌های سفارش داده را پس از احراز هویت، تحویل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری جدید با ترفند فروش ماسک

کلاهبرداری جدید با ترفند فروش ماسک