مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

تکمیل شبکه فاضلاب یزد نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: تکمیل شبکه فاضلاب یزد نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است و در صورتی که به موقع این اعتبار تخصیص نیابد، - در آینده نیاز به اعتبار بیشتری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر ریاضتی، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه میانگین روستاهای دارای آب شرب یزد 22 درصد کمتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: مهمترین برنامه آبی استان یزد اجرای خط دوم انتقال است که در حال حاضر تخصیص آب این خط انجام شده و در مرحله جذب اعتبار است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد در شرایط فعلی مهمترین اقدامی که باید در حوزه آب استان پیگیری شود، اجرای این خط است که می تواند بخش مهمی از مشکلات را برطرف کند.

مدیرعامل آبفا استان یزد با بیان اینکه یکسان سازی و یکپارچگی در شبکه آب شهر یزد به طور کامل اتفاق نیفتاده عنوان کرد: بر اساس توزیعی که صورت گرفته، برخی نقاط شهر از آب انتقالی بهره مند هستند و برخی دیگر به طور کامل از آب انتقالی بهره مند نیستند.

ریاضتی عنوان کرد: هزینه ها و اعتبارات مورد نیاز برای یکسان سازی رینگ شهری یزد انجام شده و حدود 500 میلیارد تومان برای این منظور نیاز است که بتوانیم اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه فاضلاب یزد نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل شبکه فاضلاب یزد نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است