مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11اجتماعي

13 خانه هلال در خدابنده افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 خانه هلال در سطح روستاها، محلات و ادارات این شهرستان افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان یحیی دین محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین مقوله راه اندازی خانه های هلال در سطح روستاها جذب اعضا، داوطلبان و جوانان سپس آموزش و سازماندهی در جوامع محلی برای آماده کردن آنان برای انجام خدمات است.

وی افزود: بر این اساس جوامع محلی پس از بهره مندی از آموزش های همگانی امداد که توسط هلال احمر ارائه می شود، خدمات داوطلبانه بشردوستانه در زمان عادی و فعالیت های امدادی مورد نیاز در هنگام سوانح بر اساس مخاطرات جامعه محلی را انجام خواهند داد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده گفت: توسعه خانه های هلال و ارتقای آموزش های همگانی امداد یکی از اولویت های اصلی رییس جمعیت هلال احمر کشور محسوب می شود و با راه اندازی و توسعه خانه های هلال در شهرستان افزایش تاب آوری عمومی جوامع محلی و گسترش مسؤولیت پذیری اجتماعی محقق می شود.

دین محمدی اضافه کرد : بر همین اساس خانه های هلال در روستاهای گل تپه، قویی، غلام ویس، توزلو و زواجر با هدف پاسخگویی به حوادث و ارتقای فعالیت های داوطلبی بشر دوستانه افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 خانه هلال در خدابنده افتتاح شد

13 خانه هلال در خدابنده افتتاح شد