مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11اقتصادي

آغاز برداشت زغال اخته از باغات قزوین


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از عملیات برداشت زغال اخته از سطح 720 هکتار از باغات این استان خبر داد.

- ایسنا/قزوین مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از عملیات برداشت زغال اخته از سطح 720 هکتار از باغات این استان خبر داد.

علی اکبری با اعلام برداشت زغال اخته از باغات استان قزوین، اظهار کرد: سطح باغات زغال اخته استان 720 هکتار و با عملکرد 4700 کیلوگرم در هکتار است که پیش بینی می شود از این میزان باغ بیش از 3340 تُن زغال اخته برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سطح زیرکشت این محصول در استان را شهرستان قزوین، مناطق الموت و طارم سفلی تشکیل می دهد که در منطقه الموت روستاهای بخش رودبار شهرستان شامل روستای هیر و در منطقه طارم سفلی دهستان کوهگیر روستای یوزباش چای بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده اند .

بنابراعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در این مناطق محصول زغال اخته از عملکرد و مرغوبیت بیشتری نسبت به دیگر مناطق برخوردار است.

اکبری با اعلام اینکه استان قزوین رتبه اول سطح زیرکشت و تولید محصول زغال اخته را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به تفاوت در توپوگرافی استان و توده های محلی موجود، زمان برداشت این محصول از اوایل مرداد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت زغال اخته از باغات قزوین

آغاز برداشت زغال اخته از باغات قزوین