مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11سياسي

تلاش برای جایگزینی گندم با ذرت در جیره غذایی دام با مشارکت دانش بنیان ها


طی انتشار فراخوانی از شرکت های دانش بنیان خواسته شد تا ایده های نوآورانه خود را برای جایگزینی گندم با ذرت در جیره دام و طیور ارائه دهند.

- طی انتشار فراخوانی از شرکت های دانش بنیان خواسته شد تا ایده های نوآورانه خود را برای جایگزینی گندم با ذرت در جیره دام و طیور ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایده جایگزینی گندم مازاد بر مصارف انسانی به جای ذرت در جیره دام و طیور موضوع فراخوان منتشر شده از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در آن از شرکت های دانش بنیان خواسته شده است تا طرح های نوآورانه خود را در زمینه امکان سنجی جایگزینی یک تا دو میلیون تن گندم بوجاری به جای ذرت دانه ای در جیره دام و طیور ارائه دهند.

بر اساس این فراخوان موضوعاتی مانند بررسی ابعاد اقتصادی و تحلیل حساسیت طرح در سطح ملی با در نظر گرفتن شرایط تحریم ، بررسی پایداری مالی اجرای طرح با توجه به سناریوهای مختلف فنی و قیمتی در بستر سیکل‎های تجاری قابل پیش بینی برای مواد غذایی و اعتبارسنجی داده‎های زنجیره عرضه گندم از حلقه تولید تا حلقه تبدیل به آرد مورد بررسی قرار می گیرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالان صنعت طیور کشور، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت های جیره نویسی و تهیه خوراک دام و طیور از جمله ذینفعان این فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جایگزینی گندم با ذرت در جیره غذایی دام با مشارکت دانش بنیان ها

تلاش برای جایگزینی گندم با ذرت در جیره غذایی دام با مشارکت دانش بنیان ها