مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-11سياسي

صنعت آسیب دیده گردشگری به حمایت ملی نیاز دارد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنعت گردشگری آسیب دیده از بحران کرونا برای بقا و حیات دوباره نیازمند حمایت ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی تیموری در جلسه ای با محمدرضا دشتی اردکانی، رییس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت فعالان گردشگری اظهارداشت: به دنبال حوادث و اتفاقات ناخوشایند نیمه دوم سال گذشته که منجر به لغو سفر گردشگران بین المللی از ابتدای سال جاری میلادی به کشورمان شد و پس از آن شیوع بیماری وجود دارد که برای تحقق آن اهمیت حمایت ملی و یاری تمامی نهادهای فرابخشی مرتبط با موضوع سفر نمود پیدا می کند.

    تیموری یادآور شد: نبود امکان ترسیم دورنمای کلی برای خروج از این وضعیت فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور را به شدت مستاصل کرده است و بیم آن می رود روند تعدیل و اخراج کارکنان و کارشناسان این حوزه  فضای کسب وکار های موجود را بیش از پیش متلاطم کند.

معاون گردشگری گفت: متاسفانه تاکنون حمایت قابل توجهی از بخش گردشگری و صنایع دستی صورت نگرفته و علیرغم مکاتبات و گزارش های ارسالی به مراجع مختلف، هیچگونه تمایزی به فعالان این حوزه نسبت به سایر حوزه ها که زمان بسیار کوتاهی را با این بحران مواجه بودند، قائل نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آسیب دیده گردشگری به حمایت ملی نیاز دارد

صنعت آسیب دیده گردشگری به حمایت ملی نیاز دارد