مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-11سياسي

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات جدی در زمینه آب شرب، مسئولان هتمام بیشتری برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تاکید بر اهمیت مسئله آب در استان یزد اظهار داشت، آب همچنان مسئله و اولویت اول در استان است و این مهم باید مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خط دوم انتقال آب قرار است از خرسان به یزد انتقال داده شود، افزود: مکان یابی انتقال بسیار خوب است و معارض دیگر نقاط نیست اما لازم است مسئولان پیگیری های لازم را برای انتقال آب انجام دهند.

ناصری ادامه داد: لازم است مسئولان اهتمام بیشتری نسبت به انتقال آب از طریق خط دوم انتقال به ید داشته باشند و از بروز مشکلاتی که در آینده به دلیل کم آبی، گریبانگیر یزد می شود، جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در دیدار با سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) هم بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تاکید شد و باید با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام شود.

ناصری با اشاره به طرح انتقال آب از دریای عمان بیان کرد: یک طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و خوشبختانه هم با سرعت در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد