مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-11سياسي

دسترسی عادلانه به فضاهای مناسب سازی شده شهری در قم


سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اهمیت توزیع عادلانه المان ها و فضاهای مناسب سازی شده شهری، گفت: هدف ما این است که هر شهروند با چند دقیقه پیاده روی به یکی از پروژه های ما دسترسی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به تنوع و گستردگی وظایف شهرداری ها، اظهار داشت: در شهرداری هم باید به زیرساخت های شهری دقت کرد هم به روح و نرم افزار شهر.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه توجه به جسم و کالبد شهر در قالب پروژه های عمرانی و… اتفاق می افتد، گفت: ایجاد المان ها، ساماندهی فضاهای شهری و تبلیغات محیطی از جمله مسائل مهم در بحث های نرم افزاری و توجه به روح شهر است.

موسوی منش با اشاره به اینکه بی توجهی به جسم و روح شهر هر دو اشتباه است، افزود: ما نمیتوانیم به استناد اینکه فعالیت زیربنایی انجام می دهیم از فعالیت های روبنایی غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل روبنایی در شهر بیش از 10 سال نیست که مورد توجه کلانشهرهای کشور قرار گرفته، ادامه داد: در این سالها مدیریت شهری متوجه شد مردم نیاز به حضور در شهر و نشاط دارند و این هم یک مقدماتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی عادلانه به فضاهای مناسب سازی شده شهری در قم

دسترسی عادلانه به فضاهای مناسب سازی شده شهری در قم