مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-11سياسي

پیام تسلیت روحانی برای درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار


رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، گفت: این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

- رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، گفت: این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است: انالله و اناالیه راجعون درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) که قریب هفته دهه از عمر پربرکت خود را در مدح و رثاء خاندان نبوت و امامت و ترویج فرهنگ تشیع گذراند و با نوای گرم و سینه پرسوز خود پیام عاشورا و مصائب کربلا را به گوش عاشقان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان رساند، همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضایعه فقدان این خادم وارسته را به تمامی مداحان و مروجان فرهنگ عاشورایی و بویژه مردم غیور آذربایجان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و برای ایشان از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و همجواری با شهدای گرانقدر کربلا و برای عموم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت روحانی برای درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار

پیام تسلیت روحانی برای درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار