مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-11ورزشي

مراجعه دبیده و بواشه برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان


دبیر جدید هیئت فوتبال استان هرمزگان از جزییات روند ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال خبرداد.

- مراجعه"دبیده و بواشه"برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان ایسنا/هرمزگان دبیر جدید هیئت فوتبال استان هرمزگان از جزییات روند ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال خبرداد.

اصغر معماری در گفت و گو با ایسنا، افزود: به دلیل حضور قاسم رنجبریان در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان از سمت دبیری استعفا و با اعتماد اعضای هیئت رییسه بنده تا زمان برگزاری انتخابات در سمت دبیری مشغول به فعالیت خواهم بود.

وی با بیان اینکه پس از نامه نگاری های هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال نیز مقرر شد از 19 مردادماه ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال آغاز و تا 26 مردادماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: پس از این تاریخ مهلت یک هفته ای نیز برای تأیید صلاحیت نامزدها دیده شده و لیست نامزدهای نهایی نیز به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

معماری با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر نیز مراجعه کرده اند که در حال تکمیل کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هستند، اضافه کرد: در صورت پیش نیامدن مشکلی و فراهم شدن شرایط انتخابات 17 مهرماه برگزار خواهد شد گرچه به دلیل در پیش بودن اربعین حسینی ممکن است تاریخ آن چند روز عقب یا جلو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه دبیده و بواشه برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان

مراجعه دبیده و بواشه برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان