مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-11سياسي

خبرنگاران کمبود و نارسایی ها را به مسوولان یادآوری کنند


فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: به نقد سازنده اعتقاد داریم و از آن استقبال می کنیم و انتظار داریم خبرنگاران سخت کوش با نگاه وسیع و انتقادی خود کمبود و نارسایی ها را به مسوولان یادآوری کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: به نقد سازنده اعتقاد داریم و از آن استقبال می کنیم و انتظار داریم خبرنگاران سخت کوش با نگاه وسیع و انتقادی خود کمبود و نارسایی ها را به مسوولان یادآوری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فریبا برنایی بجد در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه ای خاش و حوزه شهرستان تفتان بیان کرد: تعامل همه جانبه و همراهی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ای با مسوولان به رشد، توسعه و پویایی منطقه کمک می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان جدیدالتاسیس بوده و زیرساخت های توسعه ای در آن فراهم نیست، به حمایت رسانه ها و اقشار مختلف مردم و دولتمردان نیاز داریم.

فرماندار تفتان اظهار کرد: به مسوولان دستگاه های اجرایی توصیه کرده ایم به حداقل ها اکتفا نکرده و فراتر از ظرفیت ها برای توسعه منطقه تلاش کنند.

برنایی ادامه داد: شهرستان تفتان علیرغم برخورداری از ظرفیت های پرشمار نیازمند معرفی، استقلال، خودکفایی و کار و تلاش مستمر و شبانه روزی بوده و قطعا اصحاب رسانه با نگاه انتقادی و ارائه راهکارهای سازنده می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران کمبود و نارسایی ها را به مسوولان یادآوری کنند

خبرنگاران کمبود و نارسایی ها را به مسوولان یادآوری کنند