مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-11اقتصادي

جزییات ابلاغیه مهم وزیر صمت برای تقویت داخلی سازی


وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور ابلاغیه ای به معاونت ها و شرکتهای تابعه وزارت صمت، توجه ویژه به موضوع داخلی سازی را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور ابلاغیه ای به معاونت ها و شرکتهای تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، توجه ویژه به موضوع داخلی سازی را مورد تاکید قرار داد و بر ضرورت پایش و نظارت مستمر، مدیریت و اعمال ممنوعیت واردات کالاهای مشابه داخلی، راه اندازی نمایشگاه های دائمی در سطح استان ها و سازمان ها، به روز رسانی مستمر سامانه توانیران و به هم رسانی توانمندی ها و نیازها و هم افزایی ذی نفعان تاکید کرد.

در برنامه ابلاغ شده بر ضرورت پایش و نظارت مستمر، مدیریت و اعمال ممنوعیت واردات کالاهای مشابه داخلی، راه اندازی نمایشگاه های دائمی در سطح استان ها و سازمان ها، به روز رسانی مستمر سامانه توانیران و به هم رسانی توانمندی ها و نیازها و هم افزایی ذی نفعان تاکید شده است.

مدیریت واردات در این ابلاغیه تاکید شده است؛ سازمان توسعه تجارت ایران، دفتر مقررات صادرات و واردات و معاونت های امور صنایع و امور معادن و صنایع معدنی با همکاری سازمانهای استانی موظف هستند بر اساس بخشنامه های جدید ابلاغ شده، نسبت به مدیریت و اعمال ممنوعیت برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ابلاغیه مهم وزیر صمت برای تقویت داخلی سازی

جزییات ابلاغیه مهم وزیر صمت برای تقویت داخلی سازی