مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-11سياسي

مشکلات فنی شبکه علمی حل می شود/اتصال دانشگاههای بزرگ تا 15شهریور


نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور دولت الکترونیک از اتصال بخش اعظمی از دانشگاه های بزرگ کشور تا 15 شهریور به شبکه علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله جهانگرد امروز در همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کویید 19 به تشریح روند پیشرفت شبکه علمی و مشکلات و چالش های آن در تکمیل شبکه پرداخت و اظهار کرد: در برنامه پنجم و ششم توسعه، پروژه شبکه علمی به وزارت ارتباطات واگذار شده است.

در حال حاضر تعداد کمی از دانشگاه های تهران به این شبکه متصل هستند و دانشگاه های خارج از تهران به ندرت به این شبکه متصل شده اند.

نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور دولت الکترونیک با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی توان گفت این پروژه اجرایی شده و نه می توان گفت اجرا نشده است، افزود: در سال های اخیر این پروژه بین سازمان های مختلف دست به دست شد و در نهایت مجدد به سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و یک شرکت خصوصی محول شد.

وی ادامه داد: در دوره آقای جهرمی در وزارت ارتباطات، ایشان بر تکمیل این پروژه تاکید کردند و گفتند اگر مشکلی وجود دارد، خودمان برای حل مشکل اقدام کنیم.

جهانگرد با بیان این مطلب که در همین راستا با مخابرات گفتگوها شروع شده و امیدواریم طی روزهای آینده مشکلات فنی این پروژه حل و فصل شود، تصریح کرد: انشال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فنی شبکه علمی حل می شود/اتصال دانشگاههای بزرگ تا 15شهریور

مشکلات فنی شبکه علمی حل می شود/اتصال دانشگاههای بزرگ تا 15شهریور