مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-11اقتصادي

تعیین تکلیف پروژه سرمایه گذاری میدان جدید میوه و تره بار همدان


نایب رییس شورای شهر همدان بر تعیین تکلیف پروژه بزرگ سرمایه گذاری میدان میوه وتره بار جدید همدان تاکید کرد و گفت: این پروژه باید براساس صرفه وصلاح شهرداری همدان و برمحور قانون پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات پیش از ظهر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: بر اساس اظهار نظر شهرداری و برخی اعضای شورای شهر، کنسرسیوم ساخت میدان میوه و تره بار جدید همدان توان اجرایی کار را ندارد و شهر همدان از این منظر، متضرر شده است.

وی با تأکید بر اینکه مخالفتی مبنی بر تعیین تکلیف نهایی این پروژه بزرگ شهری نداریم، ادامه داد: مباحث اجرایی فسخ قرارداد پروژه میدان بار جدید همدان برعهده شهرداری همدان است؛ از این رو باید با لحاظ کردن مباحث حقوقی و قانونی، به صورت جدی تر مورد پیگیری قرار گیرد و توجه شود خسارت جدید هم به وجود نیاید.

سرمایه شهر و مردم، معطل سرمایه گذار میدان بار نماند رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان نیز با اشاره به تقاضای کنسرسیوم پروژه ساخت میدان میوه و تره بار جدید همدان مبنی بر ارائه تضمین خرید غرفه داران از سوی شهرداری علی رغم حمایت های ویژه از حوزه سرمایه گذاری این پروژه بزرگ شهری، گفت: پس از گذشت مدت زمانی طولانی حمایت های شورای چهارم و پنجم شهر همدان از سرمایه گذار این طرح بزرگ به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پروژه سرمایه گذاری میدان جدید میوه و تره بار همدان

تعیین تکلیف پروژه سرمایه گذاری میدان جدید میوه و تره بار همدان