مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-11اجتماعي

سنجش 70 درصد از نوآموزان خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 70 درصد از کودکان در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سنجش شدند و خراسان جنوبی از این حیث مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 70 درصد از کودکان در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سنجش شدند و خراسان جنوبی از این حیث مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدعلی واقعی، امروز سه شنبه 21 مرداد در بازدید از پایگاه سنجش شهدای بانک ملی مهر شهر بیرجند، اظهار کرد: تا دهم شهریورماه، 10 هزار و 703 نوآموز بدو ورود به دبستان در سامانه مربوطه نوبت گرفته اند و 7357 نفر سنجش شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در پایگاه های سنجش و مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: تا کنون 867 نوآموز به مراکز تخصصی معرفی شده اند که از این تعداد 504 نفر ارجاع هوش، 86 نفر ارجاع شنوایی، 265 نفر ارجاع بینایی و 12 نفر نیز ارجاع جسمی و حرکتی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تداوم فعالیت های پایگاه های سنجش تا پانزدهم شهریورماه سال جاری خبر داد و از مدیران مدارس خواست در موعد مقرر نسبت به نوبت گیری اقدام کنند و از اولیای دانش آموزان نیز تقاضا کرد در زمان باقی مانده و مهلت تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش 70 درصد از نوآموزان خراسان جنوبی

سنجش 70 درصد از نوآموزان خراسان جنوبی