مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-11اقتصادي

انعقاد قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی شازند


مراسم امضای قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی(واحد LL) شرکت پتروشیمی شازند با عنوان پروژه طراحی، ساخت و نصب سامانه فرایندی سرمایشی واحد منعقد شد.

- ایسنا/مرکزی مراسم امضای قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی(واحد LL) شرکت پتروشیمی شازند با عنوان "پروژه طراحی، ساخت و نصب سامانه فرایندی سرمایشی واحد" منعقد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، ولدخانی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که روز گذشته 20 مردادماه در محل این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی با توجه به تحریم های ظالمانه بین المللی و عدم حضور شرکت ها و کارشناسان خارجی در کشور، خوشبختانه شرکت سینا کنترل شیراز با تکیه بر توانمندی داخلی به عنوان مجری طرح توسعه واحد LL پتروشیمی شازند انتخاب شده و این طرح که قرار بود تجهیز و اجرای آن توسط شرکت های خارجی انجام شود، از این پس به این شرکت واگذار می شود.

وی گفت: پتروشیمی شازند به عنوان کارفرما جهت پیشبرد هر چه بهتر این پروژه در کنار مجری خواهد بود و انتظار داریم با همت مهندسین شرکت سینا کنترل، طرح توسعه واحد LL در موعد مقرر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی شازند

انعقاد قرارداد طرح توسعه واحد پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی شازند