مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-11سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: هیچ روزنامه و رسانه ای در یک سال اخیر توقیف نشده است


سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا در دوره تحول در برخورد با تخلفات مطبوعات به جای رویکرد سخت گیرانه و سزادهی، رویکرد اصلاحی مدارا و اقناعی است، گفت: در یک سال اخیر هیچ روزنامه و رسانه‌ای از سوی قوه قضاییه توقیف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز سه‌شنبه در سی و یکمین نشست خبری ضمن تبریک ایام و اعیاد به ویژه عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت و میلاد موسی بن جعفر(ع) با اشاره به روز خبرنگار افزود: روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه را تبریک می گوییم و یاد تمام خبرنگاران شهید خصوصا شهید صارمی و شهید آوینی را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: از خدمات و زحمات جامعه رسانه ای به ویژه خبرنگاران حوزه حقوقی و قضایی که این جمع را همکاران خود می دانیم، قدردانی می کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما از ناحیه دشمنان و بدخواهان این مرزوبوم بوم با دوگانه «تحریم» و «تحریف» مواجه است؛ همانگونه که در حوزه اقتصادی تحریم هستیم، همانگونه شاهد جنگ تمام عیار امپراطوری دشمن با استفاده از ابزار تحریف هم هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: اهمیت حرفه خبرنگاری در جامعه امروز و در مواجهه با جنگ رسانه ای آنجا که خبرنگاران با رعایت،امانت، صداقت، شفافیت و امیدآفرینی خنثی کننده تهاجم رسانه ای دشمن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: هیچ روزنامه و رسانه ای در یک سال اخیر توقیف نشده است

سخنگوی قوه قضاییه: هیچ روزنامه و رسانه ای در یک سال اخیر توقیف نشده است