مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-11سياسي

برخی مسؤولان در حوزه عفاف و حجاب بی توجه هستند


فرمانده سپاه قدس گیلان با گله مندی از بی توجهی برخی از مسؤولان به مسئله عفاف و حجاب در جامعه گفت: در کشور مشکل تعیین قوانین در حوزه عفاف وجود ندارد ولی برخی از مسؤولان با نگاه لیبرالی خود به این مسئله مهم بی توجه بوده و عمق اهمیت حجاب در جامعه را نمی دانند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن امید از جامعه است، اظهار کرد: استکبار دارای برنامه دقیق و مستمری در خصوص ایجاد ناامیدی در جامعه داشته و از هیچ تلاشی برای انجام این کار دریغ نکرده ولی مردم به خوبی پاسخ محکمی به استکبار دادند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نگاه حق طلبانه اصحاب رسانه در کشور گفت: خبرنگاران باید به دنبال حق و عدالت بوده و در انتشار اخبار خود نگاه های سیاسی را از خود دور کنند که خوشبختانه اصحاب رسانه در استان گیلان این گونه بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه رمز ماندگاری هر حکومتی برقراری عدالت در جامعه است، تصریح کرد: تمامی حکومت ها بدون عدالت دوامی پیدا نمی کند لذا سپاه قدس گیلان در کنار اصحاب رسانه استان بوده و از هیچ کمکی به رسانه ها دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان در حوزه عفاف و حجاب بی توجه هستند

برخی مسؤولان در حوزه عفاف و حجاب بی توجه هستند