مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-11اقتصادي

افزایش 22 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام


در چهار ماهه اول سال جاری تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

- هدایت فیلی مدیر کل پست استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در چهار ماهه اول سال جاری تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: روزانه حدود 7 هزار مرسولات پستی وارد استان می شود، همچنین 5 هزار مرسوله  از ایلام قبول و به استان های کشور صادر می شود.

مدیر کل پست ایلام در ادامه  از گسترش خدمات پستی با ایجاد فروشگاه اینترنتی در پست ایلام خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه های همکاری مشترک بین اداره کل پست استان ایلام و فروشگاه های اینترنتی در سطح استان انواع خدمات پستی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست صورت می گیرد.

عقد تفاهم نامه با هدف تسهیل در امر خرید و فروش فیلی عنوان کرد: این تفاهم نامه ها که با هدف تسهیل در امر خرید و فروش اینترنتی عموم هموطنان از طریق سامانه الکترونیکی شرکت ملی پست و به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کمک به سلامت مردم در دوران شیوع کرونا منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام

افزایش 22 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام