مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-11حوادث

مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر


فرماندار رباط کریم از مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر خبر داد و گفت: این حریق هیچ گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا تخمین زده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نظام ملکشاهی، صبح سه شنبه از آتش سوزی گسترده کارخانه تولیدی واقع در شهرک صنعتی نصیر شهر خبر داد و اظهار داشت: این حریق پس از 2 ساعت تلاش مستمر توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد.

فرماندار شهرستان رباط کریم در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 4 بامداد امروز، دو واحد تولیدی زیره کفش و قطعات پلاستیکی خودرو طعمه حریق گسترده شد و یک ربع بعد به اطلاع حریق به سازمان آتش نشانی اعلام شد و 6 واحد دستگاه خودروی اطفای حریق از شهرهای نصیر شهر، پرند، رباط کریم و نصیر شهر به همراه 2 واحد دستگاه آتش نشانی مستقر در شهرک با تمام امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با وجود مساحت نسبتاً بزرگ این واحد صنعتی و آتش سوزی گسترده در واحد قطعات پلاستیکی خودرو، کار مهار آتش سوزی در کم ترین زمان ممکن به پایان رسید و این حریق هیچ گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا تخمین زده شده است.

ملکشاهی بیان داشت: علت حادثه آتش سوزی هنوز مشخص نشده و پس از بررسی های کارشناسان، به اطلاع شهروندان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر

مهار حریق گسترده کارخانه تولیدی در نصیرشهر